Müügitingimused
Mycoland.ee veebilehe müügitingimused. Veebilehe mycoland.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Mycoland OÜ (registrikood 16127346).
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnad sisaldavad käibemaksu. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kaubast. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu. Makseid võetakse vastu eurodes.
Ettetellimisel kaubad tuleb osta eraldi laos olevatest toodetest, kuna saadetakse välja eraldi. Lisandub teine postikulu.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha või asendatakse teise kaubaga kokkuleppel ostjaga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus kohaldub:
- Originaalpakendis rikkumata kaubale
Taganemisõigus ei kohaldu:
- seenemütseelile, kui kiiresti riknevale kaubale
- kui ostjaks on juriidiline isik
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise vabas vormis avaldus, see e-posti aadressile info@mycoland hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Pretensiooni esitamine
Vale või defektiga kauba saatmisel palume pretensioon esitada 14 päeva jooksul info@mycoland.ee. Pretensioon kehtib koos ostuarvega.
Ohutus
Tarbija peab olema teadlik, et seened võivad mõnel juhul tekitada allergiat või seedimisraskusi. Seenepakul või mütseelil võivad kasvama hakata ka mittesöödavad seened. Tarbija peab olema enne seente tarbimist kindel, et tarbitakse ostetud seeneniidistikust kasvanud seeni. Tundmatute seente tarbimise eest Veebipood ei vastuta. Kahtluse korral on helistada +372 55615363 või kirjutada info@mycoland.ee.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@mycoland.ee või helistada telefonil: +372 55615363.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.